نحوه سفارش
مشتریان عزیز پس از انتخاب محصولات مورد نظر و تکمیل آدرس و پرداخت از طریق درگاه اینترنتی تیم پشتیبانی پلاسکو دیاکو پیام ثبت سفارش شما را دریافت میکنند و شروع به بسته بندی محصول و آماده ارسال میکنند
سفارش هایی که تا اخر شب کاری ثبت شوند فردا روز کاری و نهایتا دو روز بعد ارسال میشوند
کلیه اجناس از طرف ما به بهترین شکل بسته بندی میشوند و پست مبدا بعد از بازدید از محصول و نحوه بسته بندی و سالم بودن برای مقصد ارسال میکند. پس اگر مشکلی از سمت محصول باشد از طرف مقصد هست در نحوه جابجایی بار و ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال نقصی یا ضربه به محصول نداریم
اجناس شیشه ای شامل بیمه در اداره مرکزی پست نمیشوند و ارسال اجناس شیشه ای با رضایت دو طرف هست. علی رغم بسته بندی خوب ما اگر دچار شکستنی شد باز هم اداره پست مقصد باید جوابگو باشد
بعد از ارسال بسته و تحویل بسته مشتریان عزیز به پست کد رهگیری مرسوله برای شما عزیزان پیامک میشود.
کلیه هزینه برگشت یا تعویض کالا به عهده مشتری میباشد
مشتریانی که مایل به ارسال توسط باربری یا تیپاکس هستند تیم ما مرسوله شما را تحویل بابری یا تیپاکس میدهند و مرسوله را پس کرایه میکنند که مشتریان با توجه به قیمت باربری و تیپاکس همانجا هزینه مرسوله را حساب میکنند و پلاسکو دیاکو فقط هزینه بسته بندی و ارسال بسته از فروشگاه تا باربری یا تیپاکس را دریافت میکند